Diumenge, 17 De Desembre De 2017
Avda. Vall d'Àneu, 8, La Guingueta d'Àneu - 25597 Telèfon: 973626067 Fax: 973626711
ajuntament@guingueta.ddl.net

17/09/2017

Visita al Centre d'interpretació de les viles closes d'Escaló

Foto

Amb motiu de les "Jornades sobre Patrimoni i Desenvolupament. El Castell de València d'Àneu", un grup d'una trentena de persones van visitar el centre d'Escaló. Aquestes jornades han estat dirigides i coordinades pel Consell Cultural de les Valls d'Àneu i

Un dels actes d'aquestes jornades que van endagar dijous passat va ser la visita al Centre d'Interpretació de les Viles Closes d'Escaló.

L'alcalde Josep Cervós i el president del Consell Cultural de les Valls d'Àneu, Ferran Rella, van donar la benvinguda als assistents.

PYRENEA es va encarregar d'explicar el contingut, de fer la visita guiada a la Vila Closa i acabar amb la pujada dalt de la torre romànica d'Escaló.